Szkolenia otwarte - Excel w finansach
Cel szkolenia - Excel w finansach
„Excel w finansach” to szkolenie przeznaczone głównie dla osób pracujących w takich komórkach jak:
- controlling,
- raportowanie finansowe,
- planowanie i budżetowanie,
- analizy,
- księgowość.
W trakcie szkolenia uczestnicy pracują na przykładach i ćwiczeniach wykorzystywanych w finansach:
analizy opłacalności inwestycji (NPV, IRR, zdyskontowany okres zwrotu)
analizy rentowności (rentowność sprzedaży, operacyjna, netto, rankingi)
analizy wskaźnikowe (rachunku zysków i strat, bilansu, przepływów pieniężnych)
modele budżetowe
zarządzanie kapitałem obrotowym (zapasy, należności, zobowiązania)
Wiemy, że Excel jest podstawowym narzędziem wykorzystywanym w finansach, dlatego szkolenie kładzie nacisk na przyspieszenie i automatyzację czynności wykonywanych w tego typu działach.
O trenerze - Excel w finansach
Bogusław Hornik Trener MS Excel. Twórca rozwiązań dla firm w obszarze finansów przy wykorzystaniu oprogramowania MS Excel m.in.:
|
Specjalizuje się w szkoleniach dla działów finansowych. Posiada międzynarodowe kwalifikacje zawodowe w dziedzinie finansów - ACCA. Praktyk w działach finansów i controllingu.
Wymagania - Excel w finansach
Wymagamy podstawowych umiejętności pracy z MS Excel. Jeśli chcesz się upewnić czy to szkolenie jest dla Ciebie, to pobierz naszą ankietę, wypełnij i prześlij e-mailem na: 1-click@1-click.pl. Doradzimy Ci w wyborze szkolenia.
Miejsce szkolenia
Szkolenia prowadzone są w nowoczesnym biurowcu klasy A - Sienna Center. Dzięki temu zapewniony jest wysoki komfort na szkoleniu.
Adres: Warszawa, ul. Sienna 75 - wejście niebieskie do budynku, drugie piętro
Terminy i Godziny
2 dni x 8 h = 16 h (1h = godzina zegarowa)
od 8:00 do 16:00 w tym dwie przerwy kawowe i jedna lunchowa
Liczba uczestników
od 6 do 12 osób
Certyfikaty
Każdy z uczestników otrzymuje imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Nauka po szkoleniu
Przez 3 miesiące uczestnicy otrzymują emailem ćwiczenie oraz link do videoporadnika, który pomoże je wykonać.
Cena
990 PLN (standardowa cena za dwudniowe szkolenie)
W cenę szkolenia wliczono:
- intensywne 2 dniowe szkolenie
- serwis kawowy w czasie przerw
- dwudaniowy obiad każdego dnia
- profesjonalne materiały szkoleniowe
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- wsparcie poszkoleniowe - video poradniki
Jak rozpocząć?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy: xls (zalecane) lub pdf i prześlij e-mailem na: 1-click@1-click.pl lub faxem.
Program szkolenia - Excel w finansach
1. Edycja danych (raportowanie)
1.1. Nazywanie zakresów komórek
1.2. Zakresy etykiet
1.3. Style
1.4. Ochrona arkuszy (hasła)
2. Szybka edycja danych (raportowanie i budżetowanie)
2.1. Sposoby na uchwyt wypełniania
2.2. Szybka zmiana znaku na przeciwny i Transpozycja
2.3. Zmiana ciągów tekstowych na liczby
2.4. Odwołania względne, bezwzględne i mieszane
2.5. Szybkie otwieranie odwołań do innych arkuszy
2.6. Listy niestandardowe i wypełnianie serią danych
2.7. Sprawdzanie poprawności danych (tworzenie list rozwijanych)
2.8. Edycja grupowa
2.9. Szybkie podsumowanie tabeli
2.10. Narzędzie „Konsolidowanie”
3. Funkcje podstawowe i zaawansowane (analiza danych i controlling)
3.1. Wstęp do funkcji
3.2. Data i czas
3.3. Tekst
3.4. Finanse
3.5. Statystyka i matematyka
3.6. Wyszukiwanie
3.7. Inne
3.8. Formuły tablicowe i funkcje zagnieżdżone
4. Tabele przestawne (analiza danych i raportowanie)
4.1. Podstawowe informacje o tabelach przestawnych
4.2. Tworzenie raportu tabeli przestawnej z listy danych
4.3. Tworzenie i zmienianie układu pól w raporcie tabeli przestawnej
4.4. Zmiana formatu wyświetlanych liczb
4.5. Zaznaczanie danych w raporcie tabeli przestawnej
4.6. Zmiana układu tabeli przestawnej
4.7. Filtrowanie pola
4.8. Sortowanie
4.9. Typy obliczeń pola danych
4.10. Grupowanie elementów
4.11. Wyświetlanie lub ukrywanie szczegółów
5. Formatowanie komórek (prezentacja danych)
5.1. Autoformatowanie
5.2. Malarz formatów
5.3. Formatowanie warunkowe
5.4. Usuwanie formatowania
6. Efektywne raportowanie (raportowanie)
6.1. Wykresy z dwiema osiami
6.2. Wstawianie znaku wodnego
6.3. Trendy
6.4. Automatyzacja raportowania – WEŹDANETABELI()
6.5. Histogram
6.6. Wklej jako obraz
7. Makra (analiza danych i controlling)
7.1. Nagrywanie makra
7.2. Uruchamianie makra
8. Skróty klawiaturowe